Online fora for tarmkræftpatienter

Gå til vores gruppe på Cancerforum
Find os på Cancerforum og mød andre patienter eller pårørende i samme situation som dig.

Facebookgruppe
Bliv en del af vores gruppe på Facebook og kom i kontakt med andre ligesindede. Her vil du også løbende kunne læse artikler om tarmkræft.

Facebookside
Følg med i Tarmkræftforeningens arbejde, events og kampagner og hold dig opdateret på viden om tarmkræft og tarmkræftbehandling.

Rådgivning og aktiviteter

Center for Kræft og Sundhed København
Se oplysninger og tilbud fra Center for Kræft og Sundhed København.

Kræftens Bekæmpelses rådgivningstilbud
Hos Kræftens Bekæmpelse kan du finde forskellige rådgivningstilbud og muligheder for at udveksle erfaringer.

Stafet For Livet
Stafet For Livet er en 18-24 timers holdaktivitet, der sætter fokus på kræftsagen.

Bryd Grænser
Bryd Grænser er en landsdækkende forening, der fokuserer på den glæde og energi, kræftramte og kræftoverlevere kan opleve ved at dyrke motion i naturen sammen med andre.

Andet

Forsøgsbehandling af analkræft
Oversigt med sider, hvor du kan læse mere og få information om at deltage i forsøgsbehandling.

Stomiforeningen COPA
Patientforening for patienter med stomi.

Senfølgerforeningen
Patientforeningen er til for dig, der oplever senfølger efter kræftsygdom eller behandling.

Klinik for Senfølger efter Kræft i Bækkenorganerne
I klinikken kan vi hjælpe dig, som har fysiske senfølger efter afsluttet behandling af kræftsygdom i bækkenorganerne (tarm, urinveje og kønsorganer).

Andres erfaringer
Her kan du finde film og bøger om kræft og høre andres erfaringer med sygdommen.

Pjecer og oplæg

Pjece om kræft i tyk- og endetarm

Kræftens Bekæmpelse har lavet en pjece med informationer om kræft i tyk- og endetarm

HIPEC - Varmt kemobad i forbindelse med en operation

Præsentation fra tarmkræftkonference 2019 v/ professor, overlæge, dr.med., ph.d. Lene H. Iversen

Besøg cancer.dk

Du kan læse dybdegående og opdateret information om tarmkræft, behandling og statistik på Kræftens Bekæmpelses hjemmeside.

Læs om tarmkræft på cancer.dk

Besøg cancer.dk